Reklámszövegírás

Tartalompszichológiai megoldásokkal

Szöveget írni mindenki tud nem?


Ha ezt gondolod, sajnos ki kell, hogy ábrándítsunk. Szöveget írni csak a szövegírók és írók és az újságírók tudnak. Még pontosabban az tud jó szöveget írni, akinek ez a szakmája. A többiek nem szöveget írni tudnak, hanem rendelkeznek az írás képességével. A kettő nem ugyanaz. Attól, hogy kapsz egy autót, még nem fogod tudni vezetni . A jó szöveg elad. Bármit. Teljesen mindegy, hogy mit. Terméket, szolgáltatást, jóságot, rosszaságot, etikát, szeretetet, gyűlöletet, szépet és rosszat, barátságot vagy háborút, családot vagy egyedüllétet. Bármit. Mondom még egyszer bármit.

Etikus meggyőzés és befolyásolás

Hogyan képes erre a szöveg? Nagyon egyszerűen. 3 dologgal kell hozzá:


  • Ismered kell az olvasót aki olvasni fogja a szövegedet, a vágyait, félelmeit, hétköznapjait, motivációit, hogy megértsd, mi fogja őt motiválni az olvasásra.
  • ismerni kell hogy hogyan hoz döntést az emberek agya. Mikor hozunk döntést, mi kell ahhoz, hogy döntést hozzunk, milyen tényezők szükségesek ahhoz, hogy döntést hozzunk, mi befolyásolja a döntést. és tudni kell, hogy milyen szavakkal, technikával lehet ezt hatékonyan leírni. Mikor kell hosszan és mikor röviden írni, mikor kell szépen, és mikor kell rondán írni, mikor kell fekete betűkkel és mikor kell színes betűkkel írni.
  • És ismerned kell hogy hogyan kell megszólítani az olvasót, és mikor nem szabad megszólítani az olvasót, mikor írj reklámot, és mikor cikket, mi az amit soha ne írj, és mi az amiről mindig kell írnod stb.

Mikor van szükséged szövegíróra?


Ha te ezeket mind tudod, és gyakorlod is legalább 15 éve, túl vagy már legalább 500 de inkább 1000 levél megírásán, és legalább 100 milió forintot kerestél már a leveleiddel, AKKOR BIZTOSAN SEMMI SZÜKSÉGED SINCS SZÖVEGÍRÓRA, SŐT ANYAGILAG KIFEJEZETTEN KÁROS SZÖVEGÍRÓT ALKALMAZNOD.

De ha ezek közül akármelyik is hiányzik, vagy csak nem vagy valamelyikben 100 %-ba magabiztos, akkor mindenképpen szükséged van egy jó szövegíróra, ha pénzt akarsz keresni bármilyen szöveggel is, és ne makarsz egy csomó pénzt kidobni az ablakodon.


Nekem most kell szővegíró

Eladásösztönzés

Eladás vagy vásárlás?


Ismered a mondást? "Senki sem szereti ha el akarnak adni neki valamit, de mindenki szeret vásárolni" A jó marketingszöveg célja, hogy eladja azt, amit hirdet, méghozzá úgy, hogy ne érezd, hogy bármit is rád akarnak tukmálni. Viszont azt érezd, hogy neked ez kell. Pont ugyanúgy, mint amikor meglátod álmaid ruháját a kirakatban, vagy álmaid utazását a prospektusban, vagy életed autóját a szalonban. Senki sem próbálja rád tukmálni, hogy vedd meg, mégis majd megdöglesz érte, hogy megvehesd. Na ilyen a jó szöveg is. A végére majd megdöglesz, hogy azt csinálhasd, amire kér a szövegíró. ÉS tudod mire szokta kérni általában? Mindig arra, hogy vásárolj, soha nem arra, hogy vedd meg amit el akar adni neked. Csakis a vásárlásra. A jó szöveg tehát ellenálhatatlan vágyat éreszt benned, hogy vásárolj.

Mi a jó ég az a konverziós arány optimalizálása (Conversion Rate Optimization, CRO)


Ha még nem hallottál róla, akkor itt az ideje, hogy megismerd, mert a jó szöveg titka a megfelelő források kiválasztásán túl az olvasód viselkedésének a megtervezéséről szól. Azaz arról, hogy látogatód pont azt csinálja a szöveged hatására, amit előre elterveztél ( vásárlás, gomb megnyomása, kattintás stb.) Világos, tömör kommunikáció kell minden oldalon

Csak egy másodperced van, hogy a látogatók megértsék, mit kínálsz számukra, és miért jó az nekik. A címsorok és a látványos megjelenés jelzi az értékedet… vagy éppen nem. Nézd meg a jelenlegi weboldalad, mintha külső szem lennél. Azt nézd, amit látsz, felejtsd el azt, amit tudsz. A veled való együttműködés előnyei nyilvánvalóak és egyértelműek?

Éppen ezért olyan weboldalakat és tartalmakat tervezünk, amelyek azonnali kommunikációt folytatnak, és megnyerik a figyelmet az első pillanattól kezdve. Légy ott és akkor a legjobb válasz számukra. Adj meg mindent a látogatóknak, ami ahhoz kell, hogy tájékozott döntéseket hozzanak, megkedveljenek és bízzanak benned.

Ne adj esélyt arra, hogy a látogató zavarba jöjjön, eltévedjen az oldalon!


Legyél konkrét a tartalomban, és támassz világos és érthető elvárásokat! Végül bontsd le az esetleges akadályokat azok előtt, akik már készek arra, hogy vásároljanak, vagy kapcsolatba lépjenek veled. Tudtad azt, hogy legtöbbször a legnagyobb ellenség sem tud annyit ártani, mint te saját magadnak? Adjunk neki egy okot, hogy kattintson!

Keresőbarát, minőségi és rendszeres marketing szövegírás


A Digital Neuron tartalomstratégiai szakértői, szövegírói megírják és szerkesztik a blogcikkeket, kérésre fel is töltik az oldalra. Mivel a tartalom mindig a cégedé, így csak az kerül fel, amit előzőleg elfogadtál, magadénak érzel, ami koherens azzal, amit és ahogy mutatni szeretnél magadról.

Seo blog íráson gondolkodsz?

Mit mesélnél el a márkádról és a termékekről a potenciális vevőknek?

A jó weboldalnak két dolgot kell tennie: vonzani a látogatót és befolyásolni abba az irányba, hogy lépjen felénk. A vonzáshoz az kell, hogy megismerjenek, hogy lássák, mi foglalkoztat és mennyire tudod beleélni magad a problémáikra.

Olvasd el blog írás cikkünket

Tudunk segíteni, akár személyesen is!

Most akkor beszéljünk a saját projektedről

Zuglóban vagyunk a Mogyoródi út 32. alatt található irodaházban. Várunk szeretettel egy jó kis szakmai beszélgetésre. Telefonon is elérhetőek vagyunk a 06 (70) 423 8297 -as telefonszámon vagy írj a hello@digitalneuron.hu címünkre.

Kérj ajánlatot