Reklámpszichológia

Lélektani tudás digitális eszközökkel

Etikus meggyőzés, érzelemmarketing, viselkedéspszichológia, a befolyásolás pszichológiája


Meggyőzőbbé tesszük az üzenetedet, segítünk úgy érvelni, hogy elhiggyék, amit mondasz. 200 agyi torzítást ismerünk és használunk ügyfeleink kampányaiban. A marketingpszichológia sohasem találgat, hanem tudományos tényeket használ a reklámokban és kampányokban. Töltsd meg a kommunikációd érzelmekkel, ébressz vágyat, és hagyd, hogy vásároljanak tőled!


KÉRD AJÁNLATUNKAT

Buyer personal elemzés és feltárás

Ismerd meg a pénzed


Aki nem ismeri a saját vevőjét, az nem tud eladni neki. Csak kínálgatni. És várni a csodát.A vevőd mindig húsvér ember. Érzésekkel, gondolatokkal, előítéletekkel, vágyakkal és félelmekkel. Mi a Digital Neron csapata szívesen bemutatjuk neked a vevődet. Megkeressük, kielemezzük, demográfiai, pszichológiai, viselkedéses, és egyéni céljai alapján. ÉS utána átadjuk neked a tökéletes vásárlód mintapéldányát. Szerinted könnyebb lenne az értékesítés utána?

Házasodj meg vagy elhagynak


A vevő folyamatosan változik. Olyan mint a házastársad. Olykor hisztizik, olykor kedveskedik. Ha el akarsz adni neki, meg kell tanulnod együtt élni vele. Mi segítünk benne. Elmondjuk, hogy hogyan érez és gondolkodik, mikor kell kedveskednél neki, és mikor érdemes le támadnád egy ütős ajánlattal. Egyszóval megtanítunk tartósan együtt élni vele, és befolyásolni, hogy mindig te maradj a lehető legjobb partner a számára.

A kevesebb mindig több


Aki mindenkinek akar eladni, senkinek sem fog. Az eladás annál sikeresebb, minél pontosabban célzol egy réspiacra. 5 réspiac sokkal több bevételt generál, mint egy nagy általános piac. Az emberek mindig azt keresik, ami leginkább az ő igényeikre van szabva. Ha fáj a fejed, hamarabb megveszed a fejfájás csillapítót, mint az általános fájdalomcsillapítót, mert a fejfájára keresel megoldást. Célozd meg a Te közönséged minél pontosabban.

Legózz


Az ideális vevőd egy bonyolult személy. Elsőre. De ha módszeresen felbontod és részekre szeded a tulajdonságait, képességeit és céljait, akkor már nem is fog olyan nehéznek tűnni. A titok a módszerben van. Készítsünk neked is?

Marketing Pszichológiai audit


Online bizalomépítés


Akkor van a legnagyobb esélyed a sikerre, ha megbízhatónak és érdekesnek tartanak a vásárlóid. Ezt az online kereskedelemben a weboldalad, a tartalmaid, és a hirdetéseid alapján döntik el. Az audit során végig nézzük, hogy milyen üzenetet közvetítesz az online eszközökön, milyen képeket, érzéseket és véleményt társítanak hozzád a vevőid. Kielemezzük, hogy hogyan jutnak el hozzád a fogyasztóid, mennyire meggyőzők az üzeneteid, és milyen lehetőségeket használ veled szemben a konkurenciád.

4 helyen torzít a kép rólad és a cégedről


Kevesen tudják, hogy már pontosan ismerjük agyunk torzításait vásárlás közben is. 4 területen torzítunk.



Ha túl sok az információ



Ha gyorsan kell döntenünk



Ha nem értünk valamit



Ha túl sok mindenre kell emlékeznünk egyszerre



Az audit során végignézzük mind a 4 terület torzításait. Egyszerű és mérhető eszközökkel pontosan megmondjuk, hogy hogyan tudod befolyásolni, hogy a te céljaidnak megfelelően torzítson a vásárlóid gondolkodása.

Túl kell kiabálnod a zajt egy koncerten.


Ha nem kelt figyelmet a weboldalad, vagy a hirdetésed a vevőidben, akkor kidobott pénzt minden fillér, amit marketingre költesz. Túl kell kiabálnod a zajt egy olyan piacon, ami olyan, mintha folyamatosan egy szabadtéri koncerten lennél, ahol szól a zene, és te beszélgetni akarsz az emberekkel. Ugye érted mire gondolunk? 3 lehetőséged van arra, hogy figyelmet kelts.

  • vagy neked kell a leghangosabbnak lenned (impulzus tömeg),
  • vagy neked kell a legérdekesebbnek lenned (felhívó jelleg)
  • vagy neked kell a legfeltűnőbbnek lenned (szokatlan jelleg)

Javítsd a konverziód pszichológiával


A jól beállított konverzió megmutatja, hogy mennyire hatékony a reklámod. Ez egy olyan mutató amit arra találtak ki, hogy megnézzék, mennyire sikerül befolyásolni a célközönséget, hogy azt csinálja amit mi eredetileg akartunk. Vásároljon, vagy megadja az email címét, vagy letöltse az anyagunkat. A konverzióval egy dolog kivételével szinte mindent mérhetsz.A konverzió soha nem fogja megmondani, hogy miért vásárolnak az emberek, és miért téged választanak (vagy miért nem). Erre van a marketingpszichológia. A motiváció, és a miértek megértésével többet fogsz tudni eladni.

Marketingpszichológiai komplex webaudit - a hatékony meggyőzés kulcsa


Tudni, hogy mire ugranak a vevőid, ismerni a gondolkodásmódjukat, és látni amit ők látnak, minden kereskedő álma. A meggyőzés kulcsa az, ha érted a vevőd motivációját. Először építs bizalmat, hogy merjenek tőled vásárolni. Figyelj oda, hogy úgy lássanak ahogyan neked jó, még ha torzít is az amit látnak. Válaszd ki, hogy hogyan akarsz figyelmet kelteni, és azt csináld sokáig. És miután beállítottad a konverziódat, ne elégedj meg a következményekkel, hanem értsd meg, hogy miért jött létre a konverziód. A marketingpszichológiai auditunk ezekbe segít neked.

Tudunk segíteni, akár személyesen is!

Most akkor beszéljünk a saját projektedről

Zuglóban vagyunk a Mogyoródi út 32. alatt található irodaházban. Várunk szeretettel egy jó kis szakmai beszélgetésre. Telefonon is elérhetőek vagyunk a 06 (70) 423 8297 -as telefonszámon vagy írj a hello@digitalneuron.hu címünkre.


KÉRD AJÁNLATUNKAT

Reklámpszichológiai tanácsadás


Ismerd meg a vevőd agyát


Te is szeretnéd tudni, hogy mi jár a vásárlód, ügyfeled fejében, és mi alapján dönt, amikor vásárol. Mi tudjuk is, hogy hogyan működik vásárlás közben az agy. Akkor lesz a legnagyobb esélyed az ügyfelednél, ha nem csak akarod, de tudod is, hogy mit kell befolyásolni, hogy téged válasszon.

Ötletelj kreatívan, pszichológiai eszközökkel


„Inkább szórakoztatom az embereket abban a reményben, hogy tanulnak, mint tanítom őket abban a reményben, hogy szórakoznak.”

Walt Disney

Használd a kreativitás 4 lépcsős folyamatát

  • Információk gyűjtése
  • Lappangási szakasz
  • Belátási szakasz
  • Igazolási szakasz

Tervezd meg a márkád üzenetét - Gondolkodj 3 célban


üzleti kommunikációs pszichológiai

Reklámpszichológia, marketing pszichológia tanácsadás és audit


- Ütős üzenetek megtérülő és emlékezetes reklámokhoz

Szeretnél térképet kapni a vevőid agyához? Szerinted jobban muzsikálna céged, ha pontosan tudod, hogy mit, mikor és hogyan akarnak a vevőid megvenni? Egyedivé szeretnél válni a számunkra? ÉS kerítést építenél köréjük, hogy más ne tudja őket elvenni tőled? Akkor hajrá. Erről olvastál eddig. Úgy hívják, hogy reklámpszichológia tanácsadás.